Sena Tahiri

Ik ben Sena Tahiri, moeder van twee volwassen kinderen en sinds de zomer van 2021 werkzaam op De Borg. In het verleden heb ik drie jaar op de asielzoekersschool van De Borg (in Onnen) gewerkt, een jaar in het NT 2 – onderwijs in Hoogezand en daarna drie jaar in het Speciaal Basis Onderwijs, op de Fiduciaschool in Groningen.

In 2017 heb ik de opleiding tot onderwijsassistent afgerond en in 2021 de opleiding Leraarondersteuner. Af en toe vervang ik afwezige leerkrachten en sta dan alleen voor een groep.  Daar geniet ik van.

Ik werk in de onderbouw en vind het fijn om de leerkrachten te ondersteunen en de kinderen te helpen bij hun leer – en speelproces. Mijn hobby’s zijn tuinieren, lezen, wandelen en koken.