Keke Dam

Mijn naam is Keke Dam. Ik ben in 1981 geboren in Drachten. Tot en met mijn middelbare schooltijd heb ik met veel plezier in het Friese dorpje Opeinde gewoond.

Nu woon ik samen met mijn vriend Wouter en onze lieve kinderen Linde en Jelte in de stad Groningen. We hebben het hier erg naar onze zin. Je kunt mij wakker maken voor een gezellig etentje met vrienden, wintersport, reisjes en uitstapjes met het gezin.

Dat ik met kinderen wilde gaan werken wist ik al snel, het was ook voor niemand een verrassing dat ik de PABO ging doen. Nadat ik de PABO had afgerond heb ik acht maanden lang een fantastische reis gemaakt naar Australië, Nieuw Zeeland en Thailand. Om mijn kennis te verbreden heb ik na deze reis de opleiding voor  ‘speciaal basisonderwijs’ gedaan. Vervolgens heb ik 2,5 jaar ervaring opgedaan op de Fiducia school in Groningen. Ik heb daar een hele leuke en leerzame tijd gehad.

Sinds 2009 ben ik werkzaam op ‘cbs De Borg’ . Ik heb het ontzettend naar mijn zin op deze leuke school. Ik vind het fantastisch dat ik kan bijdragen aan groei in de ontwikkeling van kinderen. Soms is dit met grote sprongen, soms in kleine stapjes. Ik geniet ervan dat de kinderen opbloeien van complimenten en succeservaringen.

Het is een feestje om op deze school met enthousiaste collega’s en lieve kinderen te mogen werken!