Jolanda van der Veen

Mijn naam is Jolanda van der Veen, geboren in 1977 te Groningen. Ik woon in Assen samen met mijn man en 2 kinderen Hugo en Julian.

Van jongs af aan wilde ik al graag juf worden. In 2000 was ik klaar met de Pabo en ben toen meteen begonnen in Appelscha. Hier heb ik 14 jaar gewerkt. Daarna heb ik 5 jaar in Oosterwolde gewerkt. Voornamelijk heb ik groep 7/8 gedaan op deze scholen. Nu een nieuwe uitdaging in Haren, waar ik veel zin in heb! Ik vind het heel belangrijk dat kinderen zich veilig voelen en om het beste van ieder kind naar boven te halen. Ieder kind is uniek! Op de zaterdagen zijn op het voetbalveld te vinden. Onze beide jongens zitten op voetbal. In de zomer gaan wij vaak met de caravan op pad en in de winter houden wij erg van skiën. Verder houd ik in mijn vrije tijd van winkelen, lezen en gezellig afspreken met vriendinnen.

Ik hoop op een fantastisch tijd op CBS De Borg!