Mark Afman

Mijn naam is Mark Afman en ik ben ICT-coördinator op De Borg. De afgelopen jaren heb ik op een Daltonschool in Groningen Zuid gewerkt. Hier heb ik les gegeven aan verschillende groepen.

Ik ben op 23 oktober 1978 geboren in de provincie Groningen, maar al snel verhuisden mijn ouders naar Hengelo (Ov). Ik kom uit een echte onderwijsfamilie. Mijn vader gaf Weg en Waterbouwkunde op het ROC en mijn moeder werkte voor de ziekenhuisschool.

Nadat ik van het VWO afkwam, heb ik Technische Cognitie Wetenschappen gestudeerd aan de RUG.

Vervolgens ben ik gestart in 2000 aan de CHN Pabo in Groningen.

Naast mijn baan als ICT-coördinator op de Borg, ben ik mede-eigenaar/oprichter van  mijn eigen bedrijf Codevaardig en geef ik volleybaltraining in de avonduren.

Ik woon in Haren met mijn vrouw Anne, zoon Stijn en dochters Lieke en Emma. Met deze drie schatten van kinderen genieten we ontzettend van ons leven.

Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk!