Elisa Bilijam

Mijn naam is Elisa Bilijam en ik ben sinds augustus 2010 werkzaam op deze mooie school.
Ik ben in maart 1986 geboren in de prachtige stad Groningen. Nu woon ik samen met mijn man en dochters in een dorp net buiten Groningen. Ik hou van koken en bakken en ik vind het ook erg lekker om dit dan op te eten.

Mijn keuze voor het onderwijs was niet van de een op de andere dag gemaakt. Ik heb eerst het atheneum afgerond en ik kon dus alle kanten op. Maar ik wist niet goed wat ik wilde worden. Ik wilde eigenlijk heel veel; kok, leerkracht handvaardigheid, politieagent, de winkel van mijn vader overnemen, leerkracht Nederlands… En toen bedacht ik, ik word leerkracht in het basisonderwijs, want dat is alles in een! Na ongeveer tien jaar voor de klas te hebben gestaan, vond ik het tijd voor iets anders. Ik heb altijd interesse gehad in een functie waarbij ik verantwoordelijk ben voor meer dingen dan alleen een klas. Toen de mogelijkheid ontstond om als teamleider aan de slag te gaan, heb ik deze kans gegrepen. En sinds augustus 2021 ben ik de teamleider van de bovenbouwgroepen 5 t/m 8 bij ons op school.

Voor de leerkrachten vind ik het belangrijk dat onze school een prettige omgeving is om in te werken. Voor de kinderen vind ik het belangrijk dat ze zo optimaal mogelijk kunnen leren. Ik vind het een uitdaging en een fantastische mogelijkheid om dit te creëren en hier leiding aan te geven.