Nynke van Delden

Mijn naam is Nynke van Delden en ik ben sinds schooljaar 2019/2020 werkzaam als groepsleerkracht op de Borg. Al van jongs af aan voelde ik me aangetrokken tot het onderwijs, wellicht doordat ik zelf een fantastische tijd had op de basisschool. Ik vind het geweldig om met kinderen te werken;  het enthousiasme, de humor en nieuwsgierige houding zorgen ervoor dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga. Het is fantastisch om elk kind op mijn eigen manier en in zijn eigen tempo te zien ontwikkelen. En wat is het fijn om dat samen met een team professionals en ouders te doen.

Mijn onderwijsloopbaan begon in 2001 in Leeuwarden, in 2011 ben ik met mijn gezin naar Haren verhuisd en heb ik op verschillende scholen, in diverse groepen,  in de provincie Groningen gewerkt.

De visie en sfeer van De Borg spreken mij als leerkracht, maar ook als ouder, erg aan en ik draag graag met enthousiasme mijn steentje bij aan de ontwikkeling van de lieve, leuke en soms ondeugende leerlingen op onze school. Naast mijn werk hou ik van gezelligheid met vrienden en familie, sporten, stedentrips en skiën.