Laura Duijn

Mijn naam is Laura Duijn. Ik ben nog net geboren in ‘de jaren tachtig’. Ik woon met veel plezier in het prachtige Haren, samen met mijn man, mijn zoons Otis en Elias en onze hond Charlie. In mijn vrije tijd basketbal ik drie keer per week en vind ik leuk het om naar de bioscoop te gaan of met vrienden af te spreken. Ook vind ik het erg leuk om zoveel mogelijk van de wereld te zien door veel te reizen.
Ik werk sinds augustus 2016 op CBS de Borg en ik word blij van de saamhorigheid, gezelligheid en betrokkenheid binnen de school. Het is een fijne school, waarbij je veilig voelen, respectvol met elkaar omgaan en je ontwikkelen naar je beste kunnen voorop staat. Dit zie ik dagelijks terug op school en maakt dat ik me hier meteen thuis voelde. Er is geen mooier beroep dan leerkracht zijn en ik ben blij dat ik dat hier op CBS de Borg mag zijn!