Ben Riddersma

Sinds 1 oktober ben ik de nieuwe aanwinst op CBS de Borg. Mijn naam is Ben Riddersma, ik ben 39 en gestart als gebouwbeheerder. Ik ben geboren en getogen in Leeuwarden waar ik de afgelopen 23 jaar als timmerman heb gewerkt. De liefde heeft mij naar Haren gekregen. Samen met Clasine woon ik hier inmiddels zo’n anderhalf jaar met veel plezier.

Ik ben daarnaast een trotse vader van Chantal (16) en Liam (12). Eén van mijn passies is ijshockey. Liam speelt ijshockey in Heerenveen, hiervoor rijden we geregeld heel Nederland door voor zijn wedstrijden. Daarnaast speel ik zelf op vrijdagavond af en toe voor de lol. Je kan mij de rest van de week vaak in de sportschool vinden.

Naast het sporten en ijshockey is culinair genieten ook een hobby die Clasine en ik uitoefenen.

Ik loop dagelijks rond in en rondom school. Spreek mij vooral in de gang eens aan om kennis te maken! Ik kijk er naar uit om de school, leerlingen en ouders verder te leren kennen.